Pojišťovací část finanční skupiny Wüstenrot v České republice zaniká. K dnešnímu dni fúzuje s Allianz pojišťovnou, která byla již od ledna majitelem jejích akcií. Všechny smlouvy klientů Wüstenrot pojišťovny a Wüstenrot, životní pojišťovny, zůstávají platné a v nezměněné podobě přecházejí na Allianz.
Díky sloučení všech tří subjektů mají od dnešního dne klienti obou pojišťoven Wüstenrot nového pojistitele, kterým je Allianz pojišťovna – dceřiná společnost německého koncernu Allianz s působností ve více než 70 zemích, a třetí největší pojišťovna na českém trhu.
Pojistné smlouvy klientů pojišťoven Wüstenrot zůstávají i nadále v platnosti, a to v nezměněné podobě. S jakýmikoli dotazy se mohou klienti obrátit od pondělí do neděle kromě státních svátků na zákaznické centrum Allianz, kterému se dovolají na čísle 241 170 000.
Záměr koupit Wüstenrot pojišťovnu a Wüstenrot, životní pojišťovnu, oznámila Allianz loni v září a po schválení od České národní banky a Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže transakci na přelomu roku úspěšně završila. Její součástí byl i vznik strategického partnerství mezi Allianz pojišťovnou a bankovní částí skupiny Wüstenrot, jež zůstala v rukou původních vlastníků.
ZMĚNÍ SE PRO VÁS NĚCO?
Mění se pro mne něco, musím něco udělat?
Ne, není potřeba nic speciálního potvrzovat či zařizovat.
Pokračuje stále moje pojištění, které mám sjednáno u Wüstenrot pojišťovny?
Ano, pojištění nadále trvá. Pojistné smlouvy včetně pojistných podmínek zůstávají v platnosti. Nemusíte se obávat, že se změnou pojišťovny dojde bez Vašeho souhlasu i ke změnám smlouvy či pojistných podmínek, kterými se Vaše pojištění řídí.
Mění se čísla účtu nebo údaje k platbě?
Do výročí vaší původní smlouvy zasílejte peníze dále na původní bankovní spojení.
- Platby na neživotní pojištění: 222333222/7980
- Platby na životní pojištění: 203203203/7980
Jako variabilní symbol uvádějte číslo smlouvy.
Při nejbližším výročí smlouvy vám zašleme novou nabídku pojištění na další období, kde najdete také nové číslo účtu pro placení pojistného.
Kam se mám obracet s dotazy týkající se mé smlouvy?
Ohledně smluv sjednaných u Wüstenrot se nově obracejte na linku 241 170 000, volba 5 nebo na e-mail pojisteni@allianz.cz.
Na jakou adresu mám zasílat dokumenty?
Dokumenty zasílejte na adresu: Allianz pojišťovna, a.s., Ke Štvanici 656/3, Praha 8 186 00.
Na jakou asistenční službu se mám obrátit v případě pojistné události?
Nadále máte k dispozici asistenční služby Europe Assistance. Pro asistenční služby volejte 241 170 000, volba 5 a volba 0. V platnosti zůstává také původní číslo 227 231 222. Služba je nonstop.
Je možné uhradit pojistné z bodů, které mám v klubu Wüstenrot?
Body klubu Wüstenrot lze využít pouze pro dorovnání platby (max. 20 %) prvního předpisu pojistného.
Musím si po sloučení společností nechat vyměnit zelenou kartu?
Nemusíte, Vaše současná zelená karta je platná do výročí pojistné smlouvy.
Co mám dělat nyní, když vznikne škoda?
Pro nahlášení pojistné události volejte zákaznickou linku Allianz +420 241 170 000 (volba 5, volba 1).
Zdroj: Allianz.cz