Na trh každoročně přichází nepočítaně nových produktů a služeb, jen málokteří loajální klienti z nich ale mohou mít radost. Když jde o smlouvy, těch nejlepších a nejvýhodnějších se obvykle dočkají jen noví zákazníci. V Allianz je tomu ale jinak. Nové smlouvy získávají i dlouholetí klienti, kteří tak můžou plnohodnotně využívat inovací posledních let. To vše díky digitalizaci, zefektivnění interních procesů – a hlavně proto, že v Allianz vědí, kdo je jejich skutečný šéf. Klient.
Již od podzimu loňského roku nabízí Allianz pojišťovna všem klientům autopojištění možnost přechodu na ty nejnovější a nejlepší pojistné podmínky. Převod pojistky, který v případě souhlasu probíhá automaticky ke smluvnímu výročí, klientům přináší řadu výhod a mnohaleté smlouvy proměňuje na moderní produkty. „Majitelé osobních a nákladních automobilů například získávají úrazové pojištění řidiče zdarma a motorkáři zase mimo jiné výhodu první škody bez vlivu na bonus v povinném ručení,“ vypočítává Veronika Hašplová, která má v Allianz pojišťovně na starosti neživotního pojištění.
Výměna zastaralých smluv za nové ale není první výrazně proklientskou inovací, se kterou Allianz přišla v posledních několika letech. V oblasti autopojištění došlo k velkým změnám již předloni, od kdy pojišťovna umožňuje všem zájemcům poskládat si povinné ručení i havarijní pojištění přesně na míru, přičemž transparentně vidí cenu za každou vybranou položku. V dubnu letošního roku navíc spustila asistenční služby s unikátním rozsahem, které mimo jiné kryjí i takzvané chyby řidiče. Došlé palivo nebo vybitá autobaterie už zkrátka nebudou představovat problém, a to opět postupně pro všechny klienty Allianz.
Vývojem nových řešení je dlouhodobě zaměstnána celá firma. Nedávno se přidala i Zákaznická linka, když oznámila, že telefonní číslo pro všeobecnou péči o zákazníky i pro hlášení pojistných událostí bude k dispozici také o víkendu. Od jara tak mezi 9 a 18 hodinou poskytuje v sobotu i v neděli úplně stejné služby jako během pracovního týdne. „Lidé naši snahu oceňují, počet víkendových volání postupně roste,“ uvádí senior manažer Zákaznické linky Allianz pojišťovny Martin Hlaváč. Už nyní linka odbaví několik set hovorů každý víkend.
Zdroj: Allianz